close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האולם שיעשה לך את החתונה

מערכת שורשו כסליו, תשפד19/11/2023

האולם משפיע במישורים רבים על ההצלחה של החגיגה וההנאה של הזוג ואורחיהם: התפאורה שלו, האווירה שהוא מספק, הפלטפורמה הטכנית לתוכנית אומנותית מעניינת

תגיות:
צילום: freepik

חתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים אם לא ה-מרגש יותר מכולם. זוגות אוהבים תרים אחר האולם האולטימטיבי עבורם, שיענה על הרצונות והצרכים שלהם ויגשים את חלומותיהם.
האולם משפיע במישורים רבים על ההצלחה של החגיגה וההנאה של הזוג ואורחיהם: התפאורה שלו, האווירה שהוא מספק, הפלטפורמה הטכנית לתוכנית אומנותית מעניינת.
לכן, חשוב להשקיע בתהליך בחירת האולם ולמצוא את המקום הנכון שיתאים לכם כמו כפפה ליד.

לפניכם מערך שיקולים שכדאי לבחון בטרם מגבשים החלטה וסוגרים על מקום לחגיגה גדולה שמוקדשת כולה לאהבה:

שיעור בגאוגרפיה
בחירת הלוקיישן של האולם תשפיע מאוד על היום הגדול שלכם ועליכם לקחת בחשבון ראשית, את נוחות ההגעה שלכם ושל האורחים ליעד המבוקש ולבחור מקום שסמוך לערוצי ואמצעי תחבורה מרכזיים. כמו למשל אולמות בראשון לציון שקרובים לאפיקי תחבורה רבים לכל הכיוונים.

שנית, התייחסו לסגנון הלוקיישן האם אורבני או כפרי וכן מה כולל האזור למקרה שתרצו לבלות בו ירח דבש או שהאורחים ירצו לשלב את האירוע שלכם עם פעילויות ואטרקציות בסביבה.

סוג האולם
המבנה הארכיטקטוני של האולם אף הוא משחק תפקיד חשוב בחגיגה עצמה במיוחד ביחס לעונת השנה בה תרצו לחגוג. אירוע באוויר הפתוח או אירוע באולם מקורה וסגור בהתאם לתנאי מזג האוויר – סוער וגשום או חם ולח.

המבנה משפיע גם על האווירה אם אתם מחפשים מקום בצביון אורבני או מקום פסטורלי או כזה הממזג בין שני העולמות בקומפלקס אחד ומציע הן אזור חיצוני לחופה דקורטיבית והן אזור פנימי לסעודה ולמסיבת הריקודים.


שאלה של כמות
אין ספק שמבחינת תכולה יש לוודא שישנה הלימה בין גודל האולם ובין מספר המשתתפים שצפויים להגיע לאירוע על מנת שלא יהיה צפוף מחד וגם לא ירגיש ריק מדי מאידך. ישנם אירועים אינטימיים אותם נחגוג באולמות בוטיק קטנים בעוד שישנם אירועים גדולים ורבי משתתפים אותם נחגוג באולמות גדולים ומפוארים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כדאי לבחון גם כיצד המשתתפים יתפזרו ברחבי האולם משלב קבלת הפנים דרך החופה ועד זירת הריקודים.

לחגוג בסטייל
שימו דגש על המסגרת העיצובית והקונספט של אולם האירועים וכיצד הוא מעוצב ביד אומן יצירתית תוך שימת דגש על חשיבה מחוץ לקופסה כולל גן תבלינים מבושם, חופה עטופה בצמחייה עשירה, גופי תאורה מדוגמים, ריהוט אלגנטי, פינות הסבה מפנקות והתייחסו גם לתשתית הטכנית של תאורה על שלל אפקטים שהיא יכולה לייצר, פלטפורמה דיגיטלית לוידאו ארט וכן מערכת סאונד מתקדמת – רכיבים שביחד יוצרים אטמוספירה מסוג אחר, מלהיבה וסוחפת.

הבחירה הקולינארית
הצד הגסטרונומי של החתונה אף הוא מעסיק זוגות שמארגנים את האירוע של חייהם ובצדק. האורחים היום מצפים לטוב ביותר, ארוחה מעוררת תיאבון על טהרת מנות מדוגמות בפרזנטציה מדויקת. מומלץ לבדוק מה האולם מציע לכם בקונטקסט הקולינארי ובסגנון של האירוע שלכם בין אם פורמאלי או קליל, חומרי גלם המחוברים לעונתיות, הקפדה על טריות, מטבח גלוי שפתוח לרווחה ומציע לראווה את אופן עשיית ורקיחת המטעמים והמעדנים, מנות פוטוגניות וכמובן, עושר של מטעמים בניצוחו של שף מוביל. 

תיאום ציפיות והמלצות
אל תתפשרו על המקום בו אתם עתידים להינשא וחקרו היטב את השטח בהתאם לחוות דעת והמלצות של זוגות שחגגו באזור הגיאוגרפי או באותם אולמות פוטנציאליים, ויכולים לדווח בצורה אותנטית את דעתם על המקום. צאו לסיור פיזי במרחב המבוקש על מנת לחוות ולספוג מהאווירה וכן וודאו שהיחס שיינתן לכם אישי ומסור ברמה המקצועית ביותר ושאתם מסונכרנים עם הצוות לגבי כל הפרטים בנוגע לאירוע החלומי שלכם. 

 

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה